Bioxcin Şampuan Kullananlar Okusun

Saç dökülmesi yaşayan insanlarımız için özel araştırmalar yaptım ve garanti bilgiler elde ettim bu yazımı bitkisel bioxcin şampuanı kullananlar okusun bilgileri açısından sağlıklı olacaktır. Piyasaya sürülen bu şampuanın yararı olduğu gibi zararı olduğunu da biliyor musunuz? Bir çok kullananın bilmediği kesin bilmeyenler dikkatle okusun. Ben kendim kullandığım için kısaca size iyi tarafını açıklıyım daha sonra kötü olan tarafını sizlere bildiricem. Ondan sonra size yarar hangisiyse ona göre kullanım yaparsınız.

Şampuanın İyi Yönü : Genellikle bu şampuanı kullananlar saçlarını güçlendirmek ve dökülen saçlara engel olmak isteyenlerdir. İşte bu nokta da bu şampuanın yararı dokunuyor güçlendirmesini, yıpranan saçların onarımını hepsini başarılı şekilde yerine getiriyor. Saçı dökülmüş insanlarda bunların ampul olan bakımını yapıyor bakımdan sonra başarılı sonuçlar elde ettiklerini her daim söylediğini televizyonların reklamların da görüyoruz.

Şampuanın Kötü Tarafı : Bu kullandığınız şampuanın pis tarafı bıraktıktan sonra meydana geliyor mesela sizler uzun süreli kullandıktan sonra normal şampuana dönüyorsunuz işte bu sırada kötülüğünü öyle bir görüyorsunuz kullandığınız için pişman bile olabilirsiniz. Ama unutmayın son pişmanlık fayda etmiyor. Saç kökleri bioxcinin bitkisel ilacına alıştığı için diğer şampuanları hazmedemiyor. Bu yüzden eskisinden daha çok dökülmesi an meselesi gibi bir şey kullanmadan önce hekim kontrolüne gidiniz yoksa tepenizde kalan diğer saç tellerinden de olabilirsiniz. Sizler için hangisi hayırlıysa o olsun inşallah…

Bioxcin Şampuan Kullananlar Okusun Kategoriler: Güncel Sağlık Haberleri, Saç Bakımı Bioxcin Şampuan Kullananlar Okusun  Etiketler: , , ,

Cilt Bakımı | Cilt Maskeleri | Bitkisel Cilt Maskeleri ve Kürleri RSS 2.0 feed beslemesinden takip edebilirsiniz. Yorum yap trackback .
62 yorum var
  1. necmi dedi ki:

    Ben Bioxcini 3 aydır kullnıyorum ve gerçekten sonuçlarından memnunum.Çünkü bu güne kadar kullandığım hiçbir üründen bu denli fayda görmemiştim.Saç dökülmelerimde azalma,güçlenme ve yeni saç oluşumlarında artış farkettim.Ayrıca çevremdeki birçok Bioxcin kullanıcısı da ürün kullanımım
    sonucunda memnuniyetlerini dile getiyor.

    • ismail dedi ki:

      bioxcini biraktiginizda zararini goreceksiniz bende memnundum ama bir biraktim kafada sac birakmadi

      • ismail dedi ki:

        bırakmayacaksın ozaman kardeş bundan daha iyisi ekim yapmaktır bende 4 aydır kullanıyorum mukemmel bence başka bir zararıda yok normal şampuana dönme nedenin nedir onu anlamadım.

    • Ugursonmez dedi ki:

      Arkadaşlar ben bir hafta kullandım ve (bıoxcın forte)3 al 2 öde saçlarım hızlı bir şekilde dökülmeye başladı bıraktım ve bitkisel Özlü şampuan aldım ve şimdi dökülme Biranda durdu.belki başkasında farklıdır ama ben memnun kalmadım 72 tl verdim.yazık oldu.birdaha Tövbe.

      • Hakan dedi ki:

        Kardeş bioxcin in amacı güçlü olanları korumak güçsüz olanları döküp yerine kök kaybolmadan yenisini çıkarmak. Yani ince telli saçların çok ise onları döküyor. Diğer telleri kalınlaştırıyor. Ama 3 veya 4 ay düzenli kullanırsan oluyor. Bitkisel olduğu için de saç sertleşebilir.

  2. admin dedi ki:

    Evet NECMİ bey dediğiniz doğru olabilir.Bu yazı sadece bir yorum sayfasında kullanan bir şahısın görüşleridir.Siz eğer memnunsanın sorun yok…

  3. cafer dedi ki:

    bioxcin şampuan ve serumu uzun bir süredir kullanıyorum çokta memnunum.hem bitkisel olduğu hem saça zarar vermediği ve hemde yüksek etkilerinden dolayı süreklide kullanmayı düşünüyorum.

  4. ender dedi ki:

    Bioxcin kullanımına başladıktan sonra elde ettiğim sonuçlar harika.Çünkü durmak bilmeyen saç dökülmelerim yok denilecek kadar azaldı ve yeni saç oluşumlarıda meydana gelmeye başladı.Ben Bioxcin’den çok memnunum ve herkesin kullanım yapmasını öneririm.

  5. emel dedi ki:

    ben daha bugün aldım ve acayip sorun yasıyorum saçlarımla inşallah işe yarar yararsa ömür bıyu kullanırım:(

  6. yunus emre dedi ki:

    arkşlar bi çok yorum okudum bnde bu şampuandan almaya karar verdim ama okuduğum bi çok yorum kafamı karıştırdı ama sonunda şöle bi sonuca karar verdim sanki memnun olmayanlar sadece ürünün şampuanını kullanmışlar gibi memnun olanlar ise ürnünün tamamını kullanmışlar şimdi sorum şu ürünün serumunu şampuanını veya dierleri her nse onları kullanıpta kesin sonuca ulaşanlar yazarsa karamsarlığa kapılanların kafasındaki soru işaretleri çözülmüş olur…inş biri yardımcı olu

  7. Arslan dedi ki:

    2 tur bioxcin serum kullandım. Her zaman da bioxcin şampuan kullanıyorum. Saç dökülmesinde durma yok. 3.kez bioxcin serum kullanmakta kararsızım.

  8. gökhan dedi ki:

    bioxcin insanların başına gelen en güzel şeydir bence….

  9. admin dedi ki:

    erdem özkara – 16.10.2008 erdem_ozkara@hotmail.com
    merhaba 3 haftadır şampuanı kullanıyorum ama ne yazıkki saçlarım daha fazla dökülür oldu aynı zamanda kepegi azaltığı söyleniyor hiç kepek olmazken aşırı derecede kafamda kepek oluştu lütfen bu konu hakkında beni aydınlatırdanız memnun olurum
    ALİ TAYFUN CILGIN – 11.12.2008 TAYFUN_38@HOTMAİL.COM
    BEN 2 AYDIR KULLANIYORUM
    SACLARIM DAHA İNCELDİ VE DAHA FAZLA DÖKÜLÜYOR BEN TAVSİYE ETMİYORUM YETKİLİLERE SORUYORUM CARESİ NE?KULLANMADAN ÖNCE SACLARIN KALINDI AZ DÖKÜLME VARDI.
    mustafa akca – 22.11.2008 m.akca55@hotmail.com
    bioxin sankı saclarımı daha fazla dokuyor gıbı hıssetmeye basladım kullanmadan evvel fazla sacım dokulmezken bıoxıne baslayalı 1 ay oldu ve dokulmede artıs hıssettım normal de saclarımın daha canlı ve gur olması ıcın kullanmaya basladım ama tam tersı oluyor
    gülden – 12.07.2008 gulden_vestel@hotmail.com
    şimdi bioxcin şampuanı kullananlar memnun deyil bende yeni kullanmaya başladım içeme bir şüpe girdi tereddütte kaldım neyapmam gerekiyo kullanayımmı kullanmıyayım mı bide bu şanpuan şaçlarımı çok sert ve dolaştırıyo neden
    hülya – 13.12.2008 metallica_17_00@hotmail.com
    bıoxsın şampuan her cilde göre deil demek benm saçlarımda çok dökülüyordu şimdi dökülmede azalma başladıı.düzenli kullandığınzda hiç bir sorun yaşamzsınz…
    ilyas – 23.12.2008 ilyas_41@hotmail.com
    kullanmadım ama kullanacam
    yunus – 16.02.2009 yunuskaplan_60@hotmail.com
    ben bu ürünü yeni aldım. alırken ezcacıya sordum yan etkisi olurmu dedim oda bana şöle cvp verdi: bu ürünü her gün kullanacaksın ve kullandıktan sonra bol su ile iyice su ile durulayacaksın dedi yok böle yapmazsan faydasını göremezsin dedi
    Tahmaz Abbasov – 04.02.2009 baku-tomasss@mail.ru
    ben sizin sanpuanlari BAkida adini duymsdum sonra sizin mallara intenetnde baxdim xosuma kitdi ben Bakuda kozmetik isi yapiram mumkunse bana cavap veri
    Tahmaz Abbasov – 04.02.2009 00994557644391
    sizin sanpanlarin baku bayisi varmi
    şafak – 21.04.2009 liseli0210@hotmail.com
    arkadaslar benım saclar kağıt gıbı her banyodan sonra dokuluyordu bıoxcını kullandım dökülmüyor saclarım ınceyken kalın oldu kullanalı 3ay oldu
    serdar – 05.04.2009 kay-ser-dar@hotmail.com
    ben 1 yıldır kullanıyorum ve faydasını gördüm bende kepek falan oluşmadı.saçlarımda canlanma ve artma belirgin miktarda oldu.dökülme yok denecek kadar azaldı.sizde neden öle oldu anlamış deilim
    Eren – 23.06.2009 candy_shap_xxl@hotmail.com
    Ben serumuda şampuanıda aldım.Saçlarım iyiydi. Fakat daha gür olmasını istedim.Kullandım serum döktü.fakat bioxin şampuanda dökme olmadı.Fakat 2-3 aydır sade şampuanını kullanıorum cok azda olsa kalınlastı saçlarım.
    asya – 09.04.2009 banaa_yalan_soylediler@hotmail.com
    slm arkadaşlar,
    bende bıoxcın ı dün aldım ve denedim saçlarım çok dökülüyor inşallah bi etkisini görürüm.
    değerli bakü lü arkadaşım
    internet üzerinden şipariş verebilirsin.
    masallah – 09.05.2009 masallah_uncu@hotmjail.com
    1 yıldır kullanıyorum hergün 10 15 tane dökülüyo bide banyoda masj yapınca dökülüyo
    hakiminn – 09.08.2009 by_hakiminqhotmail.com
    ya ben kullanmak istiyorum ama param yok kullanmaktan vazgeçenler kullanmayacağı serumları uygun fiyata bana verebilirmi acaba by_hakimin@hotmail.com mesaj atın bana
    şirin – 09.09.2009 shirinyldrm@hotmail.com
    slm mağdur arkadaşlar,bioxin şampuan ilk 2 ay kullandığımda iyiyidi.saçlarda kremsi bi yumuşaklık yapıyordu boyalı saçlar kolaylıkla taranıyordu.ne olduysa sonraki aldıklarım saçımı sertleştirmeye,tararken lastik gibi uzatmaya ve yolmaya başladı.tam 7 ay kullandım.eczaneye sordum neden böyle oluyor diye.bilemem dedi. sonunda bıraktım. anlamadığım şey acaba ilk ürünleri orjinal piyasaya sürüyorlar ihtiyacı olanlar almaya başlınca acaba içeriğini değiştirip kalitesiz bir şampuana mı dönüştürüyorlar. benim gibi düşünen arkadaşlar vardır umarım.
    duygu – 17.09.2009 duygu_555@windowslive.com
    ben bıoxcını 8 aydır haftada 3 kere kullanıyorum saclarım hala dokuluyo cok moral bozucu bı durum serumunu hıc kullanmadm acaba sampuanı cok etklı deılmı serummu kullansam
    ihsan – 18.09.2009 karizmatik_35@hotmail.com
    ARKADASLAR BİOXSİNİ BAYA KULLANMANIZ LAZIM HEMEN ETKİSİNİ GÖSTERMİO 8 AYDA SAC DÖKÜLMESİNİ AZALTTIGI VE CIKARTIGI YAZIYO SATEN
    BİOXCİNci – 10.02.2009 kgursoy68@mynet.com
    Arkadaşlar bende 1 yıldır hem serum hemde şampuanını kullanıyorum hepsi hikaye yok dökmüyormuş yok yok hatta çıkartıyormuş bidee alakası yok arkadaşlar
    hülya – 15.10.2009 hülyabuket@hotmail.com
    benim saçlarım 2 yıldır dökülüyor şampuanı deniyicem çok dökülüyor bunun başka bir yolu yokmu
    yeter – 25.10.2009 yeter_uzun@984hotmail.com
    ben de bugün aldım inşallah tökmez saçlarımı arkadaşlar korkmaya başaldım
    mehmet – 25.10.2009 asiprens_2009@hotmail.com
    slayın ya ne bioxcini ne şapmpunaıı stresten döklüyodu saçlarım kulandım daha çok döküğlüp strese girdim..kullanmayın arkadaşalr 8 ayda zaten keltoş edip bırakıyor bakkaldan alacağınız 5 liralık sabunlar bilee daha iyi…eski köye yeni hamam..bırakın bu işleriii…hepsi dolandıırıc
    ahmet – 27.10.2009 gula-amed-21@hotmail.com
    arkadaşlar benim de saçlarım son bi iki aydır çok sık dökülmeye başladı ve hala da devam ediyor. moralim çok bozuluyor bioxini almayı düşünüyorum ama burda yazan bazı arkadaşlar iyice karamsarlığa itiyorlar. gerçketne zararlı mı yararlı mı bilelim bunu ya.
    SeRdAr – 28.10.2009 serdarguler52@hotmail.com
    vaLLa ben 2 senedir şampuanı kuLLanıorum, son derece yararlı, arkadaşlar şöle bişe var bu iş genlerle alakalı eğer babanız keLse kuvvetLe ihtimal sizde keL olursunuz, şampuan falan kâr etmez yani. kısaca baba keL ise boş yere paranızı harcamayın, hiç bi işe yaramaz.. hadi Allah şifa versin
    polat – 11.12.2009 asi_33@hotmail.com
    arkadaslar bende bunu aldım bakalım kısmet masaj yaparken çok dukuluyor bilen varsa mesaj yassınlar
    hakan aktaş – 13.11.2009 im_demon@windowslive.com
    arkadaşlar bende şampuanı kullanıorm 2aya yakındır dökülme azaldı dökülmenin amacı yıpranmış saçları söküp yenisini canlandırmak bunun içinde zaman qerekli dokdorlar 8.ayda tam etkisini qösteriyor diolar 8.ayda saçınız hem çıkıcak hemde dökülmicek…Kullanmanızı tavsiye ederim
    gülcan – 15.11.2009 cancan_isitmez@hotmail.com
    saçım dökülüyor diye bioxsin aldım.tutam tutam dökülmeye başladı.şampuanı beni mahvetti.tutam tutam döküyooooooooooooo
    tolga – 16.11.2009 nt_nomak@hotmail.com
    arkadaşlar bende kullandım ama dediğiniz gibi bendede dökülmeyi arttırdı keza bir ark.. aynı fikirleri paylaşıyor benimle.. size tavsiyem anagen diye bir şampuan var onu alın ben 1 ay kullandım saçı çok güçlendiriyor hissediyorsunuz.. isterseniz int… den araştırın.
    Deniz Güney Bek – 19.11.2009 kandere@gmail.com
    Arkadaşlar Ben Bioxcini 1 Senedir Kullanıyorum Yorumlara Baktımda İlk Kullananlar Doktu Dıyorlar Daha Cok Dokulmeye Basladı Dıyorlar Benımkıde Ilk kullandıgımda oyleydi bende korkmaya baslamıstım ama sonradan anladım kı cansız sacları dokuyor yenıden cıkartıyor ama unutmayın devamlı kullanmanız gerekıyor
    eda – 30.11.2009 stella.eda@hotmail.com
    arkadaşlar SAÇMALIYORSUNUZ LÜTFEN…! BENMDE SAÇIM DÖKÜLÜYOR AMA BUNU SİZ BİLEMEZSİNİZ VBİR DOKTORA YADA ECZACILARA SORUN KENDİ KENDİNİZE PANİK YAPMAYIN..!
    Serkan – 12.04.2009 Sensizim.asla@hotmail.com
    Arkadaslar bence bioxsin şampuan ise yariyor deneyin hemen durulamayin ama 2 dakika falan bekletin sac derinize nüfus etsin,ondan sonra normal kendi kendiNe kurusun siz sadece havluyla hafifçe ıslakligini alin yok diyorsaniz arap sabununa devam edin,:)
    SEVIM – 12.06.2009 Sevim1421@hotmail.com
    bende yeni kullanmaya baslayacagim, kiskardesim kullaniyor ve cok menmun kaldi
    Emre – 23.12.2009 ae_demir@hotmail.com
    eğer saç dökülmeniz genetikse bnce gidin uzmanına danısın..ama genetik değil ise ya strestendir yada mevsimsel dir..bndede bi ara elimi saçıma götürdüğümde arada sırada 1 tel geliyordu elime moralimi bozuyordu saç gelmediği zamanlarda saç gelene kadar uğraşıodum 🙂 ama smdi yok geçti bitti hepsi..bnce böyle sorunu olmayıp soradan bu sorunla karsılasan arakdaşlar pskolojik bu durum elinizi saçınıza götürmeyin uğraşmayın oynamayın saçınızla sadece yıkarken saçınızla temas kurun onun dısında rahat bırakın saçınızı düşünmeyin döküldüğünü düşünmeyin.
    ılgaz – 24.12.2009 ılgazzzzz@hotmail.com
    Ben Bioxcin çıktığı günden beri kullanıyorum.Saç dökülmelerimin azalması ile birlikte yeni saçlarımın çıktığını ve güçlendiğini farkedebiliyorum.Çevremde Bioxcin kullanımı yapn herkes elde ettikleri olumku sonuçlardan memnun.Saç dökülmesi yaşanların kesinlikle kullanım yapmalarının öneririm.
    elxan baki – 25.12.2009 elxan536@hotmail.com
    salam dostlar isdiyirem isdifade edim ne meslehet gorursuz evetmi hayirmi yardiminiza ihtiyacim var
    turan – 28.12.2009 merhamet00@hotmail.com
    ben 6 aydır bioxcin kulanıyorum ilk üç ay sampuan+serum seklinde kulandım baya önledi sac dökülesini yeni tüğler cıkardı sonra tüpü bıraktım sampuana devam etim bıraktıktan sonra cıkan tüyler ve hazır olan saclarımda döküldü
    kaan – 30.12.2009 akansuyumm@hotmail.com
    ben doktor önerisiyle başladım problemli bir derim vardı hem ilaç verdi hem bioxcin kullan dedi.şimdi herşey çok güzel hiçbir problem kalmadı.hatta sanki saçlarım dahada çoğaldı
    CENGİZ SVS – 31.12.2009 savascngz@hotmail.com
    ARKADASLAR BENDE KULLANIORUM YAKLASIK 14 GÜNDÜR GERÇEKTEN DÖKÜLME FAZLALAŞTI. BENCE ARAPSABUNU BİLE DAHA İYİ EN AZINDAN DOĞAL KAZIKLANIOMUYUZ ACABA YETKİLİ BİRİNİN KULAK VERMESİ VE BİZİ AYDINLATMASINI İSTİORUZ BU KONU HAKKINDA YANLIŞ DA KULLANIOZ OLABİLİR
    Rabia – 01.10.2010 sgesdg
    Bende üç aydır kullanıyorum bu ürünü.Başlarda saçı döküyor ama sonradan bu dökülmeler azalıyor ayrıca saçları çok çabuk uzatıyor.Saçlarım üç ayda yaklaşık 10 cm birden uzadı.Saçlarının çabuk uzamasını isteyenler için ideal bir ürün bnce.
    musti – 16.01.2010 havaklc@yahoo.com
    bioxcin şampuan ilk çıktığı zaman 8 ay gibi bir süre kullandım saçlarımda dökülme azalmıştı.Bir süre başka şampuan kullandım kullandığım jöle wax gibi şaç düşmanı ürünlerden dolayı saçlarım aşırı yıprandı sonra tekrar 2 ay bioxcin şampuan kullanmaya başladım saçlarım düzeldi. baktım iyi geliyor serumda aldım ikisini beraber kullandım hayatımda hiç bu kadar saçım dökülmemişti inanın bir kutu bitiremedim bıraktım tedavi süreci uzun süreli deniliyor bilemiyorum açıkçası çok inanmıyorum.şu an sadece bioxcin şampuan kullanıyorum 3 lü paket aldım memnunum .serum un neden çok şaç dökülmesi yaptığını anlayamadım…bi akrabam da 3 kutu bitirdi aynı şeyleri o da söylüyor şampuanından memnun ama serum döküyor herkes aynı şeyi yazmış anlayamadım….???
    emre – 23.01.2010 istanbul_prensi_42@hotmail.com
    herkz de farklı bişe yapıo 5 mlyonluk şampuan kullanıorm kepek yapmıuo bioxsin kullanıromm kepek oluşuor çok kaşıntı çok ta kepek oluyo saç derimi mahvettii acaba bioxsin kepege karşı sını alsam iyi olur mu
    orçun – 02.03.2010 orcun_orcun@hotmail.com
    Benimde yaşamış olduğum kepeklenme nedeni ile doktorumun önerisi ile Bioxcin’in Kepeğe Karşı Etkili Şampuanını kullanıyorum ve çok memnunum.Saçımdaki kepeklerim büyük oranda azalma gösterirken saçlarım sağlıklı bir görünme sahip oldu.
    DR.MUSTAFA ERLİ – 02.04.2010 orkun222@hotmail.com
    merhaba bioxcin herkezde aynı sonucu vermez ne kadar dogal desede her saç tipine uygun değil ama yaglı sacları arındırıyorsa kullanabilirsiniz gün aşırı olmamalı erkek tipi dökülmelerde dht engellenmeden sac cıkmasıimkansıza yakındır yani bioxcine baslarsanız ölene kadar kullanmak zorunda kalırsınız 🙂 bio ta şirketine bagımlı hale gelirsiniz size tavsiyem eger sac tipiniz yağlı ise herhangi bir aktardan çam terebendi almak 3 tl gibi makul bir fiyatı var en etkili çözüm budur arkadaslar
    mustafa – 02.05.2010 havaklc@yahoo.com
    arkadaşlar bioxcin şampuanı bakıyorum da bu zamana kadar 4kutu kullanmışım saçlarım bi acayip hale geldi… şampuandan değildir diyemiyorum çünkü ben bu şampuanı şaçlarım dökülüyor diye kullanmaya başlamadım ki ,yaşım genç ileride sıkıntı olmasın diye biraz da reklamlardan etkilenerek başladım,2 kutu kullandım bi ara bıraktım saçlarımın arka kısmında dökülme oldu sonra tekrar başladım .dökülme artınca bioxcin serum la birlikte 3 lü şampuan seti aldım.. hangi akla uyduysam…ilk kullandığım da sadece kuruluk olmuştu.sonradan serumla birlikte saçlarım seyreldi tepeden açılmalar şaçlarım da kuruluk.vs ve Sonuç: 21 yaşındayım saçlarım berbat halde hele o serum 1 kutu kullandım neymiş önce dökülür sonra çıkarmış bekle bekle…şaç kalmadı kafada.. biraz daha ürün al para kazanalım hesabı…BIOTA’ymış laboratuarmış..HEP YALAN. tek ben de değil tanıdıklarım da var bu şikayetleri dile getiren ve pişman olan. YALAN LA PARA KAZANIYORLAR.Sektör büyük iştah kabartıyor…
    ekrem – 18.02.2010 yok
    şampuan iyi değil saçları çok döküyor ben yandım başkası yanmasın
    merim – 18.02.2010 hms_uys@hotmail:com
    merhaba arkadaşlar bende bioxcin kullanıyorum iki haftadır dökülmem azaldı;saçlarım kalınlaştı ama sac derımde öncedende oluşan kafa derime yapışık kepekler yara gibi yani onlar gimedi benim gibi bu sorunu yaşayanlar varmı aranızda yazarsa sevinirim ne yapmalıyım ben
    GOKDENIZ – 23.02.2010 gokhan.gedik@hotmail.com
    selam arkadaslar ben samp kullanıyorum sac dokulmelerım durdu cok memnunum ılk kullanımdan bu yana olumlu sekılde sac dokulmem azalmaya basladı artık nerdeyse hıc dokulmuyor saclarım
    yasin – 03.02.2010 one-step-beyond@hotmail.com
    arkadaş sanki bütün %20 buraya toplanmış ki bu gayet normal çünkü faydasını görmüş insanlar dönüpte dur bi teşekkür edeyim demez:D tel tel dökülen uzun saçlarım şimdi çeksen gelmiyor arkadaş!
    yasin – 03.10.2010 yasin_tozlu_05@hotmail.com
    önceden şampuanmı varmş ama adamların saçları fırça gibi şampuann içindeki deterjan saçln anasını ağlatyor an iyisi zeytin yağlı sabn
    şakir – 10/03/2010 – 03.11.2010 sakirsarigul@hotmail.com
    arkadaşlar bende kullanıyorum 2 aydır çok faydalı bi ürün am saçların gözeneklerini açıyor ondan herhalde kafamda çok yogun kepek oluştu saç dökülmesi durdu iy bi ürün herkese tavsiye ederim herkese geçmiş olsun .

  10. admin dedi ki:

    Yoğun olarak meydana gelen saç dökülmeleri ve seyrelmelerin artmasından dolayı Bixcin kullanımına başladım.1 yıldır şampuan uygulamasını yapıyorum ve çok memnunum.Kullanıma başlaığım günden itibaren saç dökülmelerimdeki azalmalar meydana gelirken,seyrek olan kısımların azalmaya başladığını gözlemledim.Ayrıca 3 al 2 öde kampanyası çok güzel.

  11. mustafa sol kapalı dedi ki:

    ben 3 aydır kullanıyorum çok faydasını gördüm saç dökülmem baya bi azaldı ve kel olan yerlerimden yavaş yavaş saçlar çıkmaya başladı

  12. vedat öztürk dedi ki:

    burdaki bütün arkadaşlara soruyorum saç ekmeye gidenler hemen saç sahibimi oluyor belirli dönemlerden geçmeleri gerekki bi sonuç elde edilsin diye. ödedikleri onca paradan rağmen sabrediyorlar çeşitli önerilere katlanıyorlar ve sonra istedikleri sonuca ulaşıyorlar. biz ise 25 tl lik bir şampuandan beklediğimiz şeylere bakın. ya hele bi deneyin bi doğru uygulama yapında öylece karar verin. saç bakımını kolaymı sanıyorsunz hemen lullandıktan sonra dökülme dursun ardında yeni saçlar çıksın. burdan bakınca herkes aklına gelini yazmış. ben 3 ay kullandım ve gerçekten faydasını gördüm

  13. LEVENT dedi ki:

    arkadaşlar yaklaşık 7 aydan beri kullanıyorum şimdi bioksin forte kullanıyorum forte dahada iyi önceden dökülmlere vardı 7 aydan beri hiç yok denecek kadar az gerçeketen çok iyi benim görüşüm bu ama beğenmiyenlerde var demekki bünyeye göre değişiyor saç dökülmesi demir ve çinko eksikliğindende oluyor bunları da yeteri kadar sağlamak gerek bence

  14. asliuzun dedi ki:

    Saçlarınızda kepek dökülme ve matlık varsa Damla Sakızlı Şampuan kullanın Ben bir çok farklı içerikten sonra bunu buldum ve oldukça faydalı oldu nedenini araştırdığımda Damla Sakızında yer alan antiseptik özelliğindenmiş heryerde farklı markaların var istediğinizi alın

  15. elanur dedi ki:

    ben bioxcin şampuan kullanıyorum ve daha ikinci yıkamada faydasını gördüm önceden sabah her kalktığımda yastık hep saç oluyordu bunu kullanmya başladığımdan itibaren yok denilecek kadar azaldı ben çok memnunum. bioxcin şampuanı kullanmadan önce kendi kulladığım şampuanı kullanıyorum ve daha sonra bioxcini sürüyorum ve 5 dk bekliyorum ben bundan çok memnunum saçlarımı güçlendirdi ve artık eskisi gibi dökülmüyor kullanıma decam edeciğim ve tamamen durduracağına inanıyorum

  16. aydem dedi ki:

    Merhaba Ben Saç ekimi olsun Saç tedavisi olsun çok ürün gördüm kullandım şayet bilgi isterseniz limasi_35@hotmail.com adresini ekleyin görüşrüz, Bioxcin Minoxcidil proscar bunları düzenli olarak kullandım sonuçlarım var buyrun gelin

  17. besse dedi ki:

    Demek ki diger sampuanlar bioksin kadar yararli değil ki onlari kullanınca dökülüyor saçlar.kullanirken dökülmuyorsa niye birakiyorsun arkadaş. Komedisiniz yaa :)))

  18. dilek dedi ki:

    doğumdan sonraki süreçte dökülmelerimi önlemek için kullandım. Bioxcin şampuan ve Bioxinin % 2 lik deri spreyini kullandığım ilk haftadan itibaren dökülmerimin azalmasına birebir şahidim. oldukça kaliteli ve güzel.

  19. hidayet dedi ki:

    evet Bioxcin den memnun olanlara kesinlikle katılıyorum. benim saçlarıma kavuşmamı sağlayan tek çözümüm oldu. kim çıkarmışsa allah razı olsun.

  20. ata dedi ki:

    kullandım ve kullanıyorum memnunum

  21. kel sıpahi dedi ki:

    Arkadaşlar sakin olun. Ben de 4 tur kullanan biri olaraqk söylüyorum. İyi tarafı şu saçları sağlamlaştırıyor onarıyor mu sanmıyorum. Ama kolay şekil almasını sağlıyor. aslında benim saçım var ve dökülmeyi durdurdu diyebilirim. Ama şunu da söylemem gerekir ki saç çıkarmıyor çıkarmaz imkansız birşey. Bunun gibi hiç bir ürün de saç çıkarmaz bu iş ilaçla serumla olacak iş değil. Kesin çözüm saç ekimi ama pahalı ve herkeste de olmuyor sanırım. Neyse bioxine geliyorum tekrar. Yav arkadaş iyi gün içerisinde dökülmeyi engelliyor anladıkta sürerken serumu kullanırken masaj yaparak yedirmeniz gerekir. Bu masajı yaparken de anlamadığım bi şekilde elimde çok ince tüyler kalıyor. Sürerken bildiğiniz saçım dökülüyor. Ama gece kullanıp yatınca sabah saçlarım gerçekten dolgun oluyor. Yani nalayacağınız bu bioxin denen pahalı ilaç saç çıkarmıyor sadece bakım için kullanılabilir. Minoxil var bide sprey şeklinde. Onu da kullanmayın deli gibi sivilce yapıyor kafada bide saçları çok kısa kestirmek gerekir. Bioxinin avantajı nemli saça uygulanması. Minoxil öyle saça değmicek te cartta curtta bilmem ne. revigen hap ve şampuan kullandım bir arada. Sakın katiyen önermiyorum. Şampuanı berbat bişey saçı keşe gibi yapıyo rasta yapmak isteyenler kullanabilir ama 😀 hapı mapı da düşünmeyi o iş riskli iş bence. Açıkçası bioxinden pek memnun değilim ben ama saçını varsa gürse o zaman bakım amacı ile kullanabilrisiniz. Saçınız yoksa boşa para vermeyin saç falan çıkardığı yok reklamları da yalan %400 saç artışı falan. Hee bioxin heee…

  22. fatih dedi ki:

    evet,, dökülmeyi önleme ve yeni saç çıkarma konusunda oldukça başarılı bir marka.

  23. nur dedi ki:

    benim saçlarım hiç uzamıyor abartısız 3 yıldır omuzlarımda ve baya da kuru ince telli dermatologa gittim bana prp yöntemi ile vüuttan alınan kanı kök hücrelerine enjekte edeceğiz dedi fiyat fazla geldi. yurt dısında ki ablam bioxcin forteyi uzun bir müddet kullanmıs olumlu sonuclar aldı zaten kendini belli etti bana da önerdi hemen 3 al 2 öde kampanyasından faydalanarak sipariş verdim. İlk kullandıgım an yumusacık yaptı ama döktü saçlarımı şuan 2-3. haftasındayım gayet iyi gibi birazcık kepek yaptı ense bölgemde ben bir de sampuanıma sarımsak dövüp koydum birde büyük sarımsağı kück kücük kesip içine karıstırdım.. uzamayan saçlarım uzamaya basladı. tek istedğim indirim yapılsın ürünler cok pahalı.. bu ürünü hep kullanmak gerekiyor 🙁

  24. ctrl dedi ki:

    ürünün hiçbir katkısı yok

  25. pek anlamadım ama dedi ki:

    bende bioksinin genesis serumuyla şampuan serisini yaklaşık 6 aydır kullanıyorum bende strese bağlı saç dökülmesi var ve ailemdede benim yaşlarımda kimsede bu kadar dökülme yok vallla sülalemde kel adamda yok bi başıma gelirse varya adım çıkar ben faydasını erken zamanda başladığımdan gördüm ufaktan döküllmeye başlayan yerler kendini toparladı saç yoğunluğum arttı bakalım ilerleyen zamanlarda nasıl olacak bu arada benim kelleşen saç derim %15 civarında oda alın çevresinde, amacım zaten saç çıkarmak değil sadece kalan saçın sağlığını korumak saçlarımı biraz fazla uzatınca zaten o dökülen yerlerde belli olmuyor işte tedbir olsun diye kullanıyorum

  26. lala dedi ki:

    Sadece bioxcin forte şampuan ile saç dökülmesi çok azaldı ve yeni saçlar çıkıyor önce tüy gibi çıkıyor sonra giderek kalinlasiyor saç haline geliyor. Sadece şampuanla saç çıkarabilecek kadar etkili yalnız benim kaşlarımı da kalınlaştırdı

  27. hüseyin durusu dedi ki:

    arkadaslar bioxcin bi boka yaramıyor inanmayın para tuzagı hepsi bol bol kaşıntı yapar bemisk bepanthen ampul badem yagı kullanın 10 katı daha iyi bioxcinden

  28. berkay dedi ki:

    bana ıyı gelmedı arkadaşlar

  29. Pasha dedi ki:

    Arkadaşın bahsettiği konuda hak verebilirim olacağı bitkiselden çıkıp kimyasal maddeli şampuan kullanınca haylilen saçları döküyo peki bukadar araştırmışsın iyi Peki başka birşey önermek varken insanların mutlu olduğu umut bağladığı şeyleri hemem kumdan kale gibi su atmaya kalkışıyonuz
    Bıraktıysan bioxcin’i Haci şakirin Zeytin yağlı Kalıp sabununu kullanıcaksın en azından çıkan saçlarına zarar vermez biraz fırça gibi olur 😀 ama giren şemsiyede çıkarılıp açılmaz 😉 Sen sen ol kimsenin istediklerini bozmasına izin verme BİR KERE Geldiğin hayatta nedir Bu çok bilmişliğiniz ..

  30. cem dedi ki:

    arkaşlar 2 sene dir kullanıyorum şu an forte kullanıyorum ilk başlarda iyi di şimdi baya saçlarım açılmaya başladı

  31. METİN AKAY dedi ki:

    ARKADAŞLAR BEN ŞAHSEN KULLANIYORUM GERÇEKTEN FAYDASI VAR KULLANMANIZI TAVSİYE EDERİM AMA UZUN SÜRE 3 AYDAN SONRA ETKİSİNİ GÖZLE GÖRULUR BİR ŞEKİLDE GÖRECEKSİNİZ . YENİ KULLANDIĞINIZDA MESALA 10 GUN FALAN BELKİ SAÇLAR BİRAZ DAHA DÖKULME OLABİLİR AMA KORKMAYIN KULLANMAYA DEVEM EDİN O DOKULME ŞAMPUANNI DEYİŞTİRDİĞİNİZ İÇİNDİRRR . 05439730954 YALAN YOKK

  32. kardas dedi ki:

    Arkadaslar 3 aydir bioxin kullaniyorum aşiri derecede kepeklendi ve eskisinden daha çok dökülüyor

  33. Ramazan cetin dedi ki:

    8 yıldır kullanıyorum gayet cok güzel memnunum sacın dokulmesini durduruyor.

  34. sinem dedi ki:

    Arkadaslar en az 1 ayin sonunda etkisini gormeniz ihtimal
    Hersey duzenli yapildiginda ise yarar bnde ilk gunlerde uzulmustum
    ama suan mutluyum guzel saclarim dokulmuyo

  35. erisin dedi ki:

    Bende alti senedir kulaniyorum tshlillerde kreatinim yuksek cikti acsba bioxsindemi kaynaklaniyor merak ettim

  36. ali ucar dedi ki:

    bakin arkadaslar kiminde ise yaramis kiminde yaramamis her urun herkeste ayni etkiyi gostermeye bilir bende kullanmaya basladim serumla birlikte serum kullandiktan sonra saclarimda inanin sertlesme oluyo ama tabi gene dokulmeler oluyo normaldir dökülmesi hele mevsim dokulmesi ise onun onemli olan sansini denemek cok urun kullandim faydasini görmedim ins bioxsin faydali olur

  37. seyyar dedi ki:

    Değerli arkadaşlar 5 yıldır kullanıyorum çok faydası var ama yeni forte aşırı kepek başladı,aynı şekilde olan varsa lütfen bildirsin,uyaralım.

  38. Uğur dedi ki:

    Ben uzun zamandır biocxin geneuis kullanıyordum. Saçlarımda baya bir dökülme vardı ve bu şampuanı kullandıktan sonra saç dökülmesi gerçekten azaldı. Ama belli bir süre sonra bünye buna alıştığından mıdır bilmem bu haftalarda yine saçım dökülmeye başladı. ama şimdi forte kullanmaya başladım. ilk kullanımda zayıf olan saç tellerini baya sertleştirdi. Bakalım denildiği gibi saç çıkarabilecek mi merek ediyom

  39. tanju dedi ki:

    ben minoxil forte kullanmıştım 2001 sonunda başlamıştım 2012 gibi saçlarım 6 ay sonunda muhteşem bir görünüme sahip olmuşlardı şimdi şakaklar açıldı tepeler seyreldi boxin ben minoxil forteyi 2si bir arada yapıyorum bakalım sonuçlar ne olacak buraya yazarım

  40. yalez dedi ki:

    Kolay gelsin arkadaşlar.. 3yıldır bioxcin kullanıyorum ve bioxcinden çok memnunum.. şu an 3 aylık hamileyim ve bioxcin 100% bitkisel diye ve paraben içermediği icin diğer şampuanları kullanmıyorum.. bioxcinin hamilelikte zararı var mı bilgisi olan varsa bilgisini bizimle paylaşabilir mi? Ve hamile olup da bioxcin kullanan var mı?

  41. inci dedi ki:

    ben sadece 3 kere kullandım ve inanılmaz döktü bıraktıktan sonra daha çok döküldü
    saçlarım çok gürdü ama şimdi yanlar komple gitti bi bayan için çok zor
    doktora da gittim bişeyin yok dedi var mi yardımcı olabilecek kimse 🙁

  42. Adsiz dedi ki:

    Igrenc bir sampuan kesinlikle almayin saci doktugu yetmiyormus gibi birde karistiriyor werdigim paraya aciyorum uzerine basarak tekrar diyorum hic bir ise yaramiyor almayin

  43. as dedi ki:

    kişiden kişiye degişiyorr uzun süreli kullanılan her sampuna sac alışıyor ve dökülme başlıyor bioxcin için degil sadece ben kullanıyorum cok memnunum.

  44. TurksRuleTheWorld dedi ki:

    Bioxcin’in saç dökmemesini isteyenler, iyi okusun (!) Şampuanı kullanmadan önce saçınıza iyi gelen herhangi bir sabunla biraz köpürtüp yıkayın, daha sonra bu şampuandan bir damla sürün, daha çok köpürecektir, ardından 3-5 dk bekletin (!) Bir de devamlı kullanmanız gerekiyor, ara verirseniz pek iyi olmaz (!) Son olarak, şampuanın içindeki kimyasalların olumsuz etkisini kırmak için, içine çam terebentin yağı katın, karıştırın (!) Özellikle ilk kullanımda çok dökmesinin nedeni, bilmeyenler köpürmüyor diye fazla kullanıyor, fazla kullanımı önlemek için önce sabunla, mümkünse zeytinyağlı sabun ile yıkayın (!)

  45. Sefa dedi ki:

    Ben alali bi ay oliyo iyi kullaniyodum hatta yeni tellerede yemin bile edebilirim cikariyo fakat su an oylebi olduki baslarda gordugum telleri goremiyorum arti normal olan sacmida doktu hatta okadar sert ve az kaldiki sampuandan tiksindirdi beni normalde clear kullanirdim geri donesim var en azindan temizliyordu ama donmeyede korkuyorum bitkisel i birakirsam hepsi gider die kararsizim sizce bi ay oldu biraksam cok dokulurmu??

  46. ÖZER DİLER dedi ki:

    MERHABALAR
    BENDE UZUN SÜREDİR KULLANIYORUM YANİ 4 YIL FALAN OLDU AMA SON ZAMANLARDA KEPEK OLUŞUMU YOĞUNLAŞTI SEBEBİ NE OLABİLİR…

  47. Edebiyathakan dedi ki:

    Ben bıoxcın forte şampuanı 1 yıldan beri kullanıyorum gayet de memnunum yalnız ben de kepek yaptı bunun için ne yapabilirim daha 18 yaşındayım

  48. Ued dedi ki:

    1 yıldır şampuanıni 3 aydır da spreyini kullaniyirum. 48 yaşımdayım. Dökülme durduğu gibi saçlarımın çıktığına şahit oldum. Ayrıca saça jöle vax benzeri şeyleri Sürmeye gerek de kalmadı. Saçlarım güçlendi.
    Tek hikaye saçı temiz tutmak ve hergün tekrarlamak. Gozlerininize inanamayacaginiz değişiklik 6 ay sonra ortaya çıkıyor.

  49. Sezgin Çakır dedi ki:

    2 aydır kullanıyorum bioxcin forte b11 gerçekten çok güzel. etkili tavsiye ederim. saçı üzmeden temizliyor ve her yıkamadan sonra taradığınızda saçın sağlamlaştığını hissediyorsunuz tabiki kökten saç çıkartmıyor. varolan saçları koruyor güçlendiriyor. tabiki bunun yanında xpecia tablet alın ve süt- yoğurt protein alın farkı görün…

  50. nurullah dedi ki:

    16 yaşındayım keliketen korkuyorum ve bioxin e başladım artı doģal yaģlarla haftalık bakım yapıyorum 8 aydır giden saclarım şimdi ufaktan cıkıyor hadi hayırlısı veren allah alan allah ben sadece elimden geleni yapıp gerisini allaha bıraktım

  51. Huseyin dedi ki:

    Arkadaslar kim hangi b iyoksin turunu ve serumunu ne kadar sureyle kullandigini ve yarattigi etkiyi yazain boylece iyi anlasilmis olur herkes oyle olmus boyle olmus diyo kimse tam ne yaptigini soylemiyo o yuzden karar sizliga dusuyoz

  52. serdar dedi ki:

    hiç menun kalmadım tavsiye etmiyorum

  53. serkan dedi ki:

    ben bioxcin i 7 senedir kullanıyorum. saçlarım çok ince telliydi ve seyrekti. şu anda yine seyreklik var ama ince tellilik durumundan kalın telliye döndü 🙂 arkadaşlarım 2 yıla kalmaz saçlarımın tamamen döküleceğini söylüyordu bende böyle düşüyordum ama kalan teller kalınlaştı ve şimdi daha sağlıklı. kötü tarafı ise şu oldu benim için konuyu açan arkadaş belirtmiş. bioxcini bırakıp başka bir şampuana döndüğümde kafamda inanılmaz bir kaşıntı ve kepek oluşmaya başladı. acaba geçici diye mi düşündüm hayır değildi. hemen tekrar bioxcine döndüm. kaşıntı ve kepek sorunu kesildi. yani demek istiyorum ki bunu kullanan bir daha bırakmamak için kullanmalı

Yorum Yap

XHTML: Kullanılabilir kodlar : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Home