Cilt Beyazlatma – Ten Beyazlatma Yöntemleri

Vereceğimiz doğal cilt açma kürü ten rengini biraz koyu bulanlara faydalı olacaktır. Her sabak aynaya baktığınızda ”ne kadar esmerim, tenim ne kadar da koyu” şeklindeki düşüncelerle teninizin güzelliğinize gölge düşürdüğünü düşünenler için vazgeçilmez bir tarif… Bu şekilde düşünenler için hazırladığımız ten açma yöntemleri….

Yumurta akını sürün yarım saat bekletin ve yıkayın. Cildinizin renginin açıldığını fark edeceksiniz.

Yüz Beyazlatma İçin Deneyebileceğiniz Diğer Bir Yöntem İse:

Pirinç unu maskesi temin edebilir veya kendiniz yapabilirsiniz işe yarıyor. Yapmak için pilavlık bir bardak pirinci ıslatıp suyunu bir kaba süzün ve bir gece bekletin. Alt kısmında beyaz bir çökelti kalacak onu dökmeden suyunu tekrar süzün ve beyaz kalan nişastayı yüzünüze sürün. Cilt renginizin açıldığına sizlerde inanamayacaksınız.

Doğal Cilt Beyazlatıcı Bitkisel Kür:
Maydanozları keserek kaynar suyun içine atın ve 20-30 dk dinlendirin. Süzdükten sonra yüzünüzü günde 2-3 defa bu suyla silin. Bu suyu bozdolabında 1 hafta kadar saklayabilirsiniz.

3 yemek kaşığı taze sütü 1 yemek kaşığı saf alkolle karıştırarak yatmadan önce yüzünüze sürün.

1 yemek kaşığı sirke 1 yemek kaşığı limon suyu ve 1 yemek kaşığı suyu karıştırarak bir ay boyunca sabah akşam yüzünüze sürün.

Cilt Beyazlatıcı Maske Tarifi
1/2 domates
Yeterince un
Domatesi yıkayın ve kabuğunu soyun. Blendırda suyunu çıkardıktan sonra süzgeçten geçirin ve yeteri kadar unla macun haline getirin. Maskeyi göz çevresinden ve dudaklardan uzak tutarak yüzünüze uygulayın. 5 dk sonra ılık su ile durulayarak çıkarın. Bu işlemi haftada üç kez uygulayın.
Çil lekelerine ve ciltteki siyah noktalara iyi gelen cilt beyazlatma kürü:

Çilleri azaltmak ve daha az dikkat çekmesi için renk açıcı kremi, iki çay kaşığı salatalık suyunu ve 30 gr besleyici kremi iyice karıştırıp siyah renkli cam kavanoza doldurun. Kavanozun kapağını iyice kapattıktan sonra ışık görmeyen bir ortamda bekletin.

Bekletilmiş karışımı yüzünüze uyguladıktan 15 dakika sonra yüzünüzü temizleyin.

Yüzünüzün daha beyaz görünmesi için domates, salatalık, çiğ patates ve soğan suyunu karıştırıp yüzünüze uygulayabilirsiniz.

Cilt renginizi açmak için ise 1 adet yumurtanın akını köpükleşinceye kadar karıştırdıktan sonra 4 gr gliserin ve 100 gr votka ilave edip biraz daha karıştırın. Daha sonra elde ettiğiniz bu karışımı yüzünüze sürüp yaklaşık 20 dakika bekletin.
Portakalla cilt beyazlatma
Portakal cilt beyazlatmada kullanılan en etkili malzemeler arasında yer alır. Portakalı dilimleyin ve güneşte kurutun. Blenderda çekerek toz haline getirin ve üzerine biraz süt ekleyin. Böylece bir hamur oluşturacaksınız. Bunu beyazlatmak istediğiniz bölgeye sürebilirsiniz. Her gün bu bakımı uyguladığınızda bir süre sonra cildinizin rengi açılmaya başlar.

Domates ve limon suyu ile cilt beyazlatma
Domates ve limon suyu ile yapılmış bir macun ile cildinizi beyazlatabilirsiniz. En iyisi taze domatesi sıkmaktır ancak dilerseniz hazır domates suyu da alabilirsiniz. Domates suyuna birkaç damla limon suyu ekleyin. Karışımı yüzünüze uygulayın. 15 ila 20 dakika beklettikten sonra yıkayın.

Ayran ve süt ile cilt beyazlatma
Ayran ve süt bitkisel bakım ürünleri hazırlamak için en sık kullanılan malzemelerdir. Ayran ve süt laktik asit içerir. Laktik asit cildin gençleşmesine ve yeni cilt oluşumuna yardım eder.

Nane yaprakları ile cilt beyazlatma
Nane yapraklarını blenderda öğüterek toz haline getirin. Üzerine su ekleyerek hamur kıvamı almasını sağlayın. Yüzünüze sürdükten sonra 20 dakika bekleyin ve durulayın.

Badem ve Süt ile cilt beyazlatma
4 bademi gece suda ıslatın. Ertesi gün blenderda öğüterek toz haline gelmesini sağlayın. Üzerine süt ekleyin. Gece cildinize sürün ve sabaha kadar yıkamayın. Sabah temizleyebilirsiniz. Bu bakımı 15 gün boyunca üst üste uygulayın.

Limon ve portakal suyu ile cilt beyazlatma
Limon suyu genellikle doğal beyazlatıcı olarak kadınlar tarafından kullanılır. Limon suyu güneşe çıkmadan önce saçlara sürülerek saçların renginin açılması sağlanır. Bu bilinen bir yöntemdir. Bunun yanında limon suyu cildin rengini açmak için de kullanılmaktadır. Ancak limon suyunu direkt olarak yüze sürmek sakıncalıdır. Limon suyuna bir miktar su kattığınızdan emin olmalısınız. Bal ve limon suyunu eşit miktarlarda karıştırıp yüzünüze sürün. 15 dakika bekletin ve durulayın. 30 gün sonra sonuçları göreceksiniz. Salatalık suyu ve limon suyunu aynı şekilde kullanmak da çok faydalıdır. Salatalık cilde şifa verir ve eğer hassas cilde sahipseniz limon suyu yerine kesinlikle salatalık suyunu denemelisiniz.

Yoğurt ve portakal suyu 30 gün boyunca günlük kullanılırsa aynı etkiyi yapar. Yoğurt hassas ciltler için çok iyidir ve portakal suyu asitliğini dengeler.

Bu ilaçları bir ay kullandıktan sonra etkisini görürsünüz ve bir ayın sonunda günde iki defa uygulamaya geçmelisiniz.

Patates, Nohut Unu ve Sandalağacı Tozu
Bu üç gıdanın da cilt beyazlatmaya çok etkisi vardır. Patatesi ikiye bölün ve cildinizi patates ile ovalayın. Hatta tüm bu malzemeleri karıştırarak bir hamur yapabilirsiniz. Elde ettiğiniz hamuru cildinizin üzerine sürün, daha sonra 15 dakika sonra durulayın.

Sandal ağacı Tozu cildinizin tonunu açacaktır. Domates, limon ve salatalık suyu ile sandal ağacı Tozunu karıştırarak bir hamur yapın. Kuruyana kadar bekletin, sonra yıkayın.

Cilt beyazlatma önerileri
Cilt beyazlatma yöntemleri çok iyi bir uzman tarafından düzgün bir şekilde yapılmadığında cildiniz tehlikeye girer. Cilt beyazlatma için çeşitli lazer teknolojileri geliştirilmiştir. Ayruca pahalı cerrahi işlemlerde bulunmaktadır. Dilerseniz evinizde gönül rahatlığıyla kullanabileceğiniz cilt beyazlatıcı yapabilirsiniz. Cilt beyazlatıcılar cilt lekelerine çok iyi gelir ve cilt lekelerinin alternatif tedavisinde kullanılırlar.

Cildinizi güneşten koruyun
Bütün bu bakımları tek başına yapmanız yeterli olmayacaktır. Cildinizi güneşten koruduğunuza emin olun. Yaz ya da kış sürekli olarak güneş kremi kullanın. Kullanacağınız fondötenin de güneş koruma özelliği olduğundan emin olun.

Hidrojen peroksit ile cilt beyazlatma
Hidrojen peroksit cilt ağartıcı bir maddedir. Hidrojen peroksit saç boyaları ve diş beyazlatıcı gibi güzellik ürünlerinde kullanılmaktadır.
ENDER SARAÇ’TAN EVDE CİLT BEYAZLATMAK İÇİN DOMATES MASKESİ TARİFİ

Cildimizi olduğundan bir veya birkaç ton daha beyaz göstermek isteriz. Çoğu kişi de cilt beyazlatmak için lazerli ışınlı yada peeling li bir takım yöntemleri benimsiyorlar. Oysa evde cilt beyazlatmak ta alternatif bir seçenek olarak karşımızda duruyor. Bunu nasıl mı yapacağız? Yanıt çok basit. Ender Saraç’ın doğal cilt beyazlatıcı tarifi ile…

Cildi beyazlatan doğal kürler arasında daha doğrusu ev yapımı maskeler içerisinde belki de en fazla tercih edileni Domates maskesi dir. Domates maskesi sayesinde cildimiz kolay ve etkili yoldan beyazlayacak ve aynı zamanda oldukça tasarruflu bir bitkisel bakım kürünü evde kendi kendimize uygulamış olacağız. Özellikle esmer tenli bayanların tercih ettiği bu bitkisel maske kürü için çok ta fazla bir malzemeye ihtiyacımız olmayacak.

Cilt beyazlatıcı domates maskesi için 1 orta boy domates ve bir miktar ak buğday ununa (has un) ihtiyaç duyacağız. Bu domates önce yıkanıyor daha blender de geçirilip suyu sıkıldıktan sonra eşit miktarda unun içerisinde ezilerek muhallebi veya macun kıvamına getiriliyor.

Macun kıvamındaki bu karışımı yüzümüzü beyazlatmak istediğimiz bölgelere süreceğiz. Ancak dikkat edilmesi gereken bir şey var. O da göz ve dudaklara mümkün olduğunca az bir biçimde bulaştırmamızdır. Maskeyi 5-10 dakika bekleterek kurumasını sağlayacağız.
Cilt beyazlatıcı domates maskesinden tam anlamıyla sonuç alabilmek için 2 ay boyunca 2 günde 1 kez gece uykusundan önce olacak biçimde cilt beyazlatma kürüne devam etmek gerekiyor.

Cilt Beyazlatma – Ten Beyazlatma Yöntemleri Kategoriler: Cilt Bakımı Cilt Beyazlatma – Ten Beyazlatma Yöntemleri  Etiketler:

Cilt Bakımı | Cilt Maskeleri | Bitkisel Cilt Maskeleri ve Kürleri RSS 2.0 feed beslemesinden takip edebilirsiniz.
102 yorum var
  1. eda leventkanlı dedi ki:

    arkadaşlar bende bu förmülleri denedim ama bir şey olmadı bütün yüzüm yumurta yumurta koktu hiç memnun deyilim. sakın denemeyin!
    önce bir doktora veya bunu kullanan birine danışın eğer danışmak istiyosanız beni dinleyin ben cilt doktoruyum bunu kullanmak için önce cildinize dove krem sürün ondan sonra kokuyu geçirmek için sigara külünü ve susam alın içine su ekleyin ve boza kıvamına gelene kadar karıştırın . sakın ama sakın bunu sade denemeyin yüzünüzü bozar cildiniz banyo yapsanızda geçmez onun için manisa merkez efendi devlet hastanesine gidip cilt doktoru eda leventkanlı ile konuşun yani benle dinlediğiniz için teşekkürler.. 🙂

    • sanane1234 dedi ki:

      ulan sen nasıl doktor oldun lan turkce oğretmenin kimdi senin ? ”deyil” diye yazılmaz canım benim ”değil” diye yazılır . daha yazmayı bilmiyor doktor olmuş bir de başımıza salak 😀 😀

  2. emre dedi ki:

    peki eda hocam yüz beyazlatma hapları varmış nasıl onlar

    • SEDANUR BARAN dedi ki:

      ben hiç tavsiye etmem annem cildiyede çalışıyor size önereceğim iki yöntem var
      1.MADDE
      Bir çay bardağı pirinci iki çay bardağı suyun içinde en az 3-4 saat bekletin ve suyunu süzün. Bu su ile cildinizi güzelce silin. Günde bir defa bu pirinç suyu ile cildinizi silerseniz on gün içinde cildinizin berraklaştığını renginin açıldığını göreceksiniz. Not: Bir seferde hazırladığınız pirinç suyunu iki gün kullanabilirsiniz.
      2.MADDE

      Malzemeler :
      3 tatlı kaşığı papatya çiçeği
      1 fincan su
      1 yemek kaşığı bal
      1 yemek kaşığı gül suyu (isteğe bağlı)

      Hazırlanışı :
      1 fincan suyu kaynatarak içine papatyaları koyun. 7-8 dk kaynadıktan sonra süzgeçten geçirip soğumaya bırakın.

      Daha sonra içine bal ve gül suyunu ekleyin. İyice karıştırarak yüzünüze ve boynunuza sürüp 15 dk bekleyin.ildinizin aydınlanması için düzenli olarak kullanın. Haftada 2-3 kez yapılabilir
      Bu maske renk bozukluklarına karşı birebir gelir.
      Buzdolabı ömrü 1 haftadır.
      Hava geçirmeyen bir kapta muhafaza etmeye özen gösterin.

      Not: Hamilelerin kullanmaları tavsiye edilmiyor.
      3.MADDE
      Cilt Beyazlatıcı Maske Önerisi – 1
      Gerekli Malzemeler :
      2 yemek kaşığı taze fasulye unu
      1 yumurta akı
      2 damla lavanta yağı

      Hazırlanışı ve Kullanım Şekli :
      Tüm Malzemeleri karıştırarak, macun kıvamına getirin. Göz çevresi ve dudaklardan kaçınarak sürün. 15-20 dk bekledikten sonra ılık su ile durulayarak çıkarın. Nemlendiricinizi sürün. Bu maske cildi ölü hücrelerden arındırır, siyah noktaları, akneleri ve yağ bezelerini iyileştirir, gözenekleri açar ve sıkılaştırır. Ayrıca cildin rengini açar.
      4.MADDE
      Cilt Beyazlatıcı Maske Önerisi – 2
      Bu maskemiz çok pratik ve çok ekonomik.
      Gerekli Malzemeler :
      1/2 domates
      UnHazırlanışı ve Kullanım Şekli :
      Domatesi yıkayın ve kabuğunu soyun. Blendırda suyunu çıkardıktan sonra süzgeçten geçirin ve yeteri kadar unla macun haline getirin. Maskeyi göz çevresinden ve dudaklardan uzak tutarak yüzünüze uygulayın. 5 dk sonra ılık su ile durulayarak çıkarın. Bu işlemi haftada üç kez uygulayın. Bu maske cildinizi nemlendirir, rengini açar, gözenekleri temizler, çil ve yara izlerini hafifletir.

      Benim önereceğim şeyler bunlar teşekkürler…
      SEDANUR BARAN

    • ayça dedi ki:

      onları kullanmamalısınız sonuçta ten rengimizi belirleyen melanin organelimizi bozmuş olursunuz bunun sonucunda ya cilt kanseri ya da daha beteri olursunuz

  3. aysegul dedi ki:

    kaç defa yapınca etkili oluyo bu maske ?

  4. elifff dedi ki:

    yha su anda yuzumde yumurta aki oturmus yarim saatin gecmesini bekliyorum ama boyle seylerin ise yarayacagindan emin deilm offfffff nefret ediyorum KIZ olmaktan…

  5. up.s dedi ki:

    domates-un maskesi ve pirinç çok işe yarıyo kensinlikle tavsiye ederim ama düzenli yapmak lazım pirinci neredeyse her gün domatesi de haftada en az bir kere yapıyorum ve çok memnunum…

  6. ece dedi ki:

    yha bnim boynum esmer biraz ve bu kir değil ne yapsam geçmiyor ne yapmalıyım lütfen yardım edin

  7. nazlı dedi ki:

    sevgil ece bence herkesin önerdiği herşeyi deneme çünkü çoğu tarifleri kafalarına göre yazıyorlar. benim sana önereceğim eğer sadece tenin esmerse bununla barışık ol çoğu insan da esmer olmak için uğraşıyor. ama kir değil demişsin sanırım doğum lekesi olabilir. yada bir uzmandan yardım al…

  8. rumeysa ceyhan dedi ki:

    feridun kunak veriyor arkadaşlar

  9. hayat dedi ki:

    havuz bölümünde çalışıyorum okadar kararmışımki psikolojim alt üst olmuş acilen beyazlamam lazım:)

  10. fatma dedi ki:

    ben dudak üstü bölgesini birkaç kez jiletle aldım.Daha sonra karardı rengi değişti güneşte çok kararıyor çok utanıyorum ne yapmalıyım 🙁

    • Gamze dedi ki:

      Adın gibi fatmaymışsın hadi bacağını aldın diyelim hiç jiletle bıyık alınırmı erkekmısın la sen

    • sevda dedi ki:

      aynısını kankam da yaptı bikaç kez.. onun da siyah çözümünü bilmiyoz

  11. hüseyin dedi ki:

    8 saat mecburi güneşte kaldım ve sonuç hicran,krem sakın kullanmayın,işe yarıyor fakat daha sonra cildi kurutuyor yaşlı gösteriyor,krem derken beyazlatıcı,dove kullanın,prinç suyu yöntemi uzun zamanda işe yarıyor,dometes biraz yakıyo,güneş yanığı olduğundan dolayı,salatalık limon suyu var,hergün birini deneyin hepsi organik

  12. sümeyra dedi ki:

    ben duzenlı olarak pirinç suyu ve domates maskesı yaptım hıc ıse yaramadı

  13. asım dedi ki:

    bence işe yaramıyor

  14. sezgin yıldız dedi ki:

    size bi tavsiye arap kızı kremini yüzünüze masaj yaparak sürün maske yapın biraz 15 dakka sonra dove sabunla iyice yikayin gidin aynaya bakin;)

  15. Halil dedi ki:

    Arkadaşlar allah rızası için doğru şeyler yazın bizi boşuna uğraştırmayın…teşekkürler…

  16. SEÇİL dedi ki:

    HEPSİNİ OKUDUM…..BAŞIM DÖNÜYOR ŞU AN…..

  17. aken dedi ki:

    bu yöntemler kalıcımı yoksa belli bir süreden sonra geçermi bunlarıda yazın.

  18. İylikmakası dedi ki:

    Arkadaşlar yumurta kullanmayın yüzünüz buruşur dometes bazen alerjı yapıyor size karşı dürüst oliyim eğer limona karşı alerjiniz yoksa limon kulanın hem beyazlarsın hep kıl tüy çımasını önlüyor nasıl diyorsunuzdu limon tüyleri Yakıp tüyün çıktığı yeri kapatıyor size nasıl kulanacaksınzı anlatayım 2 limonun suyunu bir kaba doldurun icine 1 çay kaşîğı tuz atıp karıştırın bunu haftada 4 defa kulanın her kulanım için 1 tane yapın

  19. yöntem dedi ki:

    HİÇBİR ŞEYLE UĞRAŞMAYIN EN GÜZEL YÖNTEM LİMONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN…. BOŞUNA BAŞINIZ DÖNMESİN

  20. Sohrat dedi ki:

    Yumurta akina iki damla limon suyu katin ve karistirin yuzunuze surerek 15 dakika bekletin ve ilik suyla yikayin sivilje izleri yara izleri ve yuzunuzu beyazlatmak icin birebir deneyin ve etkisini gorun ben denedim memnunum. HESEKURLER

  21. Elif dedi ki:

    Herkes farklı bi şey söylüyo benim kafam çok karıştı lütfen biri açıkça bi şey söylesin faydası oluyor mu olmuyor mu

  22. erkek sikici dedi ki:

    Bende esmerm ve kendimi beyeniyorm esmer olmak kolay değil tanıdığım bütün arkadaş larim esmer olmak istiyor siz neyin kafa sını yaşıyor sunuz

    • pinar deşici dedi ki:

      E tabi mor da bi renk sonucta 🙂

    • pinar deşici dedi ki:

      Hiyar suyuu dene sen salataligi bi guzel rendele suyunu sik mor kisimlarina bi guzel surun cok seksi olursun

    • Gizem dedi ki:

      sorun esmerlikte değil. esmerlik bence muhteşem. benim sorunum boynum omuzlarım göğsüm filan bembeyaz yuzum 2 ton filan daha koyu. doğru fondeteni secmekte o kadar zorlanıyorum ki.

  23. Sevcan dedi ki:

    Domates maskesini haftada iki kere gece yatmadan önce uygulayın etkili sonuç için iki ay kullanın

  24. yazgülü destina dedi ki:

    pirinç yerine pirinç unu kullanabilirmiyiz?

  25. sueda dedi ki:

    böyle şeylerin pek etkisi olmuyor deneyipte lütfen cildinize zarar vermeyin pişman olurusunuz

    • nurcan dedi ki:

      aynen yalvarırım size ben esmerim arkadaşlarım beyaz allah aşkına bana bir beyazlatma maskesi verin söyleyin yazın yaz da geliyo ben napıcam tekrar diyorum allah sevdasına

  26. Büşra dedi ki:

    Kızlar bn kullandım zaten beyaz tenliym yumurta akını sürdüm yüzüm bembeyaz oluyordu ancak bnm yumurtaya alerjm olduğu için daha fazla kullanamadım beyazlatma da yumurta akından iyisini görmem çünkü çok şey denedim

  27. Sindi dedi ki:

    Bende esmerim banada yardım

  28. yılmaz dedi ki:

    pirincin dışında hiç birşey işe yaramıyor bazen cilde görede degişiyor en iyisi dogal yaşamak

  29. tuba dedi ki:

    Arkadaşlar arap kızı kremi kullanan tavsiye. Ederim

  30. berfin dedi ki:

    Bence pirinc yontemi ise yarar diye dusunuyorm ama genede siz bilirsiniz

  31. derin dedi ki:

    herkes farklı şey söylüyor arkadaşlar en iyisi hangisi????

  32. Eren Taşçı dedi ki:

    Bende bundan 1,5 sene önce çok beyazdım ama yazın olacakki 1,5 senedir esmer oldum normalde yazın esmerleştikten sonra geri eski ten rengime dönerdim lütfen bana yardım edin

    • pinar deşici dedi ki:

      Adrenal hiperplazi olabilir doktora git ben stj doktorum yani bobrek ustu bezleri ile ilgili bi durum

  33. yöntem dedi ki:

    Bende simdi hindistan cevizi suyuşa yüzümü yıkadım oda beyazlatıyomuş ama bi işe yaramadı

  34. kara dedi ki:

    hahaha bosuna ugrasmayin en iyisi beyaz tenli kadinlara bakip aglayin))))))))))))))))))))))))))))))))))))))axaxxaxax

  35. yağmur dedi ki:

    iki kaşık yoğurt ile bir çay kaşığı karbonat bir kaç damlada limon karışımını haftada iki kez uyguladığınız zaman müthiş farkediyor

  36. furqan dedi ki:

    Arkadaslar bosuna cildinizi
    mahvetmeyin dove güzellik sabunu Ile gunde 3 defa yikayin yuzunuzu
    Yumurta beyazlatr ama koku yapar ve Ayrica
    Gecicidir.

  37. aysegul dedi ki:

    Herkes biseyler yaziyo bu ne yav.benim de kuzenim esmer onun icin girdim bu sayfaya.herkes ap ayri seyler yazmis.esmer olmak genetik bence ve bende beyaz tenliyim esmer olmak istiyorum gunese cikiyorum yine beyazim.kisin dahada beyazliyorum.
    Bence barisik olun kizlar teninizle.bak bende beyaz degil esmerlemek icin ugrasiyorum.insanoglunun sikintilari bitmez ki

  38. yagmurr dedi ki:

    Ulan salaklar limon bir kere yuzu kizartir cunku bi ara yuzume bn surmustum yuzum kizardi kip kirmizi oldu ve bnde cok pisman olmustum ama domates maskesi uyguladim simdi eski haline dondu bn dogru soyluyorum eger bana inanmiyorsaniz limin alip eliniz bir yerine surun gercegi gorursunuz

  39. hicabi dedi ki:

    en güzeli kireç kullanın sonuç mütüş…….9 allah esmer istemiş öyle olmuşunuz esmeri külede bastırsan beyazlamaz hepsi saçma

  40. temel dedi ki:

    külede bastırsanız beyazlamaz

  41. temel dedi ki:

    en güzeli kireç kullanın ..))))))))))))))))))

  42. temel dedi ki:

    lavanta yağı taze fasulye unu yumurta akını karıstrn kullanın maske ypıp

  43. temel dedi ki:

    snç mtş 2 haftada açılır rengnz

  44. yüksel dedi ki:

    arkadaşlar bence tubanın dediği gibi arap kızı ullanın hm cildi açıyor hemde siyah noktaları gideriyor.yumurtaya felan gerek yok boşuna cildinizi sam kokutmayın..

  45. bilge emre dedi ki:

    herkes bi taraflarından uydurmuş bişeyler… sakın denemeyin bi işe yaramıyor..

  46. bilinmeyen dedi ki:

    Yaaaaaaaa hem sivilceliyim hem de cooooooooooook esmerim

  47. kumral dedi ki:

    arkadaşlar herkes bir şey demiş kafam karıstı ben çok esmer değilim ama yinede bembeyaz olmak isterim herbaderm kremini alcamda önerirmisiniz kullanan varsa lütfen acil cevap

  48. sena dedi ki:

    arkadaşlar yapmayın.ALLH SİZE BÖYLESİNİ DOĞRU BULMUŞ.Kendinizi eğişrirmeye çalışmayın siz bu halinizle güzelsinizdir.Sizi görmedim ama tahmin edebiliyorum.

  49. gülay dedi ki:

    El yapımı Aklık kullanın

  50. esmerim dedi ki:

    Yaaaa bi kere limon sizin yüzünüzü yakar ikincisi gözenekleri açıyor arap kazıda bi süre sonra kırıştrıyor pirinç ise saç uzatmak için kullanılıyor siz yüzünüze sürüyorsunuz en güzeli şekerle yüzünüzü ovun yada domates iyi oluyor

    • mari dedi ki:

      aynen şeker çok iydir.ciltdeki toksinleri temizler.ama sandığın gibi limon
      yakmaz.bu limonu boş sürmemeyi nasıl idrak edeceksiniz acaba

  51. esmerim dedi ki:

    Bide aspirin iyi oluyormuş ama denemedim

  52. hacer dedi ki:

    Herseyin hayirlisi saglikli olalimda gerisi HİKAYE…

  53. cilt bakimi dedi ki:

    Yeni Cilt Bakımı | Cilt Maskeleri | Bitkisel Cilt Maskeleri ve Kürleri ipuçlarını sizlerle paylaşmaya devam ediyoruz

  54. Aylin dedi ki:

    İhtiyacınız olan maske değil BEYİN arkadaşlar. Halinize şükredin.

  55. aslı dedi ki:

    kizlar herkes bişi sylemiş bunlar kalicimi yoksa geçici mi…

  56. selin dedi ki:

    Arkadşlar bnde pirinç yntemini çok duydm ama hiç denemedm grçktn faydasi varmi lütfn biri cvp vrsin???

  57. dilek ümit dedi ki:

    Derdime bir çare lütfn yüzüm sürekli kızarıyor:-(:-(:-(:-(:-(

  58. ece dedi ki:

    Kızlar abd ye gidip ameliyat olmanız gerek ve çeşitli hapları kullanmanız gerek beonce de bu şekilde beyazladı dometesmiş limonmuş hikaye

  59. ayşe dedi ki:

    1 Çay baragı süt bir de 1 yemek kaşıgı pirinç ununu karıştırın maske kıvamına gelisin elinize yüzünüze sürün bunu 10-15 gün uygulayın farkı göreceksiniz ama iyosanız o kaar beklemem 1 HAFTA YA İNİdRİNNNN (KUSURA BAKMAYIN d TUŞU NU KOPYALIYORUZ OLAYISIYLA BASMIYOO) HEPİNE GÜZELL CİLTLER =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

  60. Lasdikci Gadir dedi ki:

    Gres yağı sürün 3 günde apappak olursunuz.

  61. aslı dedi ki:

    O kadar para harcamanıza gerek yok pirinç suyu her şeye deva…!

  62. Şair dedi ki:

    Ne kafa kaldı ne beyin. Doktorunuza gidin gönlünüz ferahlar. Burda teni beyazlatmak isteyenler pskologa felan gitsin. Ama yağlı cilt için tedavi arayalara limon elbet işe yarar. 🙂

  63. utg dedi ki:

    bence o domatesli olan süperrr akşamları uyguluyorum sadece bir günde bayaaa cilt rengim açıldı herkese tavsiye ederim

  64. melodiii dedi ki:

    pirinç unu maskesini deneyin ama bırakmayın.. işe yarıyor.. limon bende işe yaramıyo. pirinç ununu tafsiye ederm..

  65. gulcan dedi ki:

    Kimse bosa ugraşmasin bu yazdiginiz yöntemlerin hiç biri işe yaramaz beyazlamak isteyen güzelik salonuna gitsin onlarda uygun etkili maskelervar

  66. serap dedi ki:

    Arkadaslar en basta sık sık duş almak cildi temiz tutmak en önemlisi yediğimiz gıdalarda önemli ve uyku düzeni cilde cok yansıyor ve ayrıca herkesin cilt yapısı farklı bu yöntemleri ilk önce ellerinizde deneyin çünkü yüzümüz hassas olabilir salatalık domates pirinç yoğurt süt vs. bunların hepsi etkili yöntem deneme yanılma yöntemiyle hangisinin daha iyi geldiğini farkedersiniz yanma ve kasıntı hissi kızarıklık varsa o yöntemden vazgeçin herkese önce Allah sağlık versin hoşçakalın

  67. oriel dedi ki:

    kizlar evde saclarimi orielle acip sarartirken yuzumdeki tuyler de sararsin diye kalan malzemeyi yuzume surdum ki ben kapali bir bayanim yuzum ve ellerim sadece acikta kaldigi icin iki uc ton koyu kaliyor yazin .oriel boynumla ayni renge getirdi cunku normalde acik tenli biriyim evde maske varmis gibi oluyordu. artik her oriel yapisimda yuzumede suruyorum. bu arada alerjik ve hassas ciltliyim bir zarar vermedi bana 5 dk kadar bekletseniz yeter kasiniza surmeyin sakin

  68. Seda dedi ki:

    Gerçekten pırınc işe yarıyormu bıraz tedırgenımde

  69. Dost dedi ki:

    un surun o biçim olur 🙂 her beyazlama isteginde yap tavsiye 😀 cildiyeye gidin bu onerileri sorun bide cozumu sorun ne lagaluga yapionuz

  70. ayşe açelya aydan dedi ki:

    ben fazla esmer degilim ama yapatım imsi öykü gibiyim deneyin derum o oruspu doktoru aldırmayaın

  71. Buse dedi ki:

    ayını bekliyor…

    Herkese merhaba
    Ben yaklaşık 4 ay kök sivilce tedavisi gördüm ve ardından 4 ayda isotrexsin ile leke tedavisi gordum yuzumde bir şey kalmadı tek bir leke bile tertemiz ve pürüzsüz oldu. Yüzüm beyaz fakat vücudum buğday tenli. Her yıl tatile gidiyorum ve bronzlasiyorum. Cildim çok kuru olduğu için kese, lif vb. Şeyler kullanamiyorum Babe’nin duş yağını kullanıyorum. Lif kese kullanamadığı için kollarimda ve belimde bronzlasmalar kaldı. Bunun için pirinç suyunu mu kullansam yoksa domates ve un kürünü mü ?

  72. derya dedi ki:

    arkadasar herbaderm krem kullanıorum cılt rengını acıyor ayrıca kutay krm var oda cılt rengını beyazlatıyor

Yorum Yap

XHTML: Kullanılabilir kodlar : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Home